poniedziałek, 17 października 2011

H&M



H&M colection by night 2010 and 2011.
W 2010 roku w mojej szafie królowała ta oto piękna, jedyna w swoim rodzaju sukienka, której kolekcję promowała Anja Rubik. Nie dość, że to jedna z moich ulubionych modelek to jeszcze ta kolekcja. Ach...
Jak to zazwyczaj ze mną bywa, sukienkę ubrałam tylko jeden raz (specjalnie na półmetek), ale z chęcią włożyłabym ją ponownie (mam nadzieję, że się jeszcze zmieszczę :) ).

 Gwiazdą kolekcji by night 2011 moim zdaniem jest ta oto urocza sukienka, którą miałam okazję przymierzyć zaraz po tym, jak wyszła na rynek. Zastanawiałam się nad zakupem, ale zrezygnowałam. M.in. z tego względu, że nie miałabym na nią odpowiednio dużo miejsca w szafie, a taka piękność nie może się dławić resztą ciuchów :). Czy żałuję? Na pewno trochę tak, ale mam nadzieję, że marka H&M w przyszłym sezonie znów mnie nie zawiedzie i spełni moje najśmielsze oczekiwania.