piątek, 7 października 2011

Essence 2in1

Po męczącym dniu w szkole postanowiłam wstąpić do drogerii Natura. Właściwie nie miałam nic upatrzonego, ale gdy moim oczom ukazała się ta oto mascara-nie mogłam jej nie kupić. Zbyt często opieram się kolorowym opakowaniom, a później okazuje się, że produkt nie jest wcale dobry.. Cóż, tak już mam ;)

Producent pisze:
Pogrubienie na żądanie: dyskretne i naturalne, bądź intensywne i efektowne-nowa maskara 2w1 to ma. Maskara na każdą okazję. Dzięki inteligentnemu dwustopniowemu systemowi, możesz  nałożyć na szczoteczkę idealną  ilość maskary i stworzyć 2 różne makijaże. Look 1 to naturalne pogrubienie, a look 2 to spektakularne pogrubienie XXXL.

Osobiście od zawsze byłam fanką tuszu Eveline. Jednak, jak każda kobieta szukam nowości i lubię testować. Jedyne co mi pozostaje to zgodzić się z opinią producenta, aczkolwiek XXXL zamieniłabym na XL ;)
Czy kupię ponownie? Hmm.. Dam mu jeszcze szansę stania się chociażby XXL ;)