środa, 9 listopada 2011

Tortilla

Otwarcie przyznaję, że po raz pierwszy robiłam tortillę ;) Składniki dodałam wg własnego uznania, ale Wy możecie dodać praktycznie wszystko co lubicie. No to zaczynamy!

Składniki:
pojedyncza pierś z kurczaka
pomidor
ogórek
ser feta
kilka plasterków polędwicy
sałata lodowa
kapusta pekińska
oliwa z oliwek
pieprz, przyprawa do gyrosa, oregano, sos do sałatek

Mięso kroimy na malutkie kawałki, dodajemy przypraw i mieszamy. Następnie smażymy na rozgrzanej oliwie (może być olej), aż mięso się zarumieni.
Teraz zajmiemy się warzywami, które najpierw dokładnie myjemy. Kroimy pomidora na małe kawałki, a ogórka w kostkę. Sałatę lodową dzielimy na małe części, a kapustę pekińską siekamy.
Następnie wrzucamy gotowe warzywa wraz z serem feta w kostkach do miski i dodajemy sosu do sałatek. Przyprawiamy wedle uznania. Dodajemy wcześniej przygotowane mięsko i wszystko dokładnie mieszamy.
Na koniec kładziemy na specjalnym cieście (ja robiłam sama, ale Wam polecam jednak kupić gotowe-za dużo roboty ;)) i zawijamy.
Robiłam tą tortille tylko dla siebie, więc zostało mi jeszcze dużo 'farszu', więc posłużyło to potem za zwykłą sałatkę. Pycha :)
Smacznego!