czwartek, 9 sierpnia 2012

Klinika Reg-Med Estetica

Witajcie :)

Wczoraj byłam w fantastycznym miejscu. Podczas jednego z konkursów miss wygrałam pobyt w klinice REG-MED znajdującej się w Żarach przy ul. Rzeszowskiej 2. Mogłam wybrać sobie dowolny zabieg kosmetyczny. Padło na zabieg oczyszczania twarzy :)

"Zabieg oczyszczający, doskonale odblokowujący ujścia mieszków włosowych o silnym działaniu przeciwbakteryjnym i przeciwtrądzikowym. Dzięki zawartości silnie skoncentrowanych substancji roślinnych doskonale normalizuje pracę gruczołów łojowych eliminując z powierzchni skóry bakterie beztlenowe odpowiedzialne za rozwój stanów zapalnych. Zabieg efektywnie poprawia ogólną kondycję skóry, obkurcza gruczoły łojowe wyrównując jej teksturę i łagodząc podrażnienia wywołane dotychczasowymi stanami zapalnymi."

Osobiście nie mam problemów z cerą, jednak chciałam poprawić kondycję mojej cery. Klinika wita Nas nowoczesnym wnętrzem oraz przemiłą obsługą. W spokojnej atmosferze słuchamy muzyki, a wokół palą się świece :) Przemiła Pani kosmetolog przed zabiegiem odbywa z Nami krótką rozmowę, a podczas trwania zabiegu wyjaśnia krok po kroku znaczenie i działanie poszczególnych etapów oczyszczania.
Nie potrafię Wam do końca powiedzieć co po kolei miałam robione, ponieważ było tego tyle, że nie sposób się połapać :) Postaram się pokrótce opowiedzieć co nieco.

Początkowo oczywiście miałam zrobiony demakijaż. Następnie dezynfekcja oraz peeling kawitacyjny, czyli oczyszczanie ultradźwiękami. Zabieg jest naprawdę bezbolesny, czujemy jedynie małą maszynkę, która jeździ po Naszej buzi. Później miałam nałożony na twarz kwas migdałowy. UWAGA: JEŚLI BĘDZIECIE MIAŁY OCZYSZCZANĄ TWARZ KWASAMI NIE IDŹCIE DO ZWYKŁEJ KOSMETYCZKI, KTÓRA KUSI WAS CENĄ, WYBIERZCIE SPECJALISTĘ KOSMETOLOGA, KTÓRY ZNA SIĘ NA TYM CO ROBI I NIE POPALI WAM TWARZY! Później przyszedł czas na wyciąg z drzewa sandałowego oraz maskę drożdżową firmy Bandi , która miała za zadanie głęboko oczyścić cerę. Bandi to profesjonalne kosmetyki przeznaczone głównie do salonów, możecie je nabyć za pośrednictwem strony internetowej. Podczas trzymania maski na twarzy odczuwałam silne pieczenie, ale spokojnie da się przeżyć :) Następnie Pani nałożyła mi na twarz algi. Szkoda, że nie mogliście zobaczyć jak śmiesznie wyglądałam z zieloną papką na twarzy :D Na sam koniec został nałożony na twarz i dekolt nawilżający krem. I to wszystko :)
Zabieg naprawdę nic nie boli, nie jest się po nim czerwonym na twarzy. Potrzeba 3-5 takich zabiegów, aby w zupełności oczyścić twarz z wszelkich zaskórników (oczywiście każdy potrzebuje inną ilość). Skóra jest bardziej delikatna i świeża. Odczuwalna jest gładkość oraz głębokie nawilżenie. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to piszcie, chętnie odpowiem. Jeśli macie okazję skorzystać z takiego zabiegu, bądź też macie jakieś problemy ze skórą to serdecznie Wam polecam. Pamiętajcie również o tym, żeby przed wizytą sprawdzić czy pracuje tam wykwalifikowany kosmetolog czy też zwykła kosmetyczka :)
Zdjęcia zapożyczone ze strony REG-MED