sobota, 4 sierpnia 2012

Lipcowi kochankowie

Hi!

W lipcu na moją półkę w łazience przybyło kilka ekskluzywnych kosmetyków :) Są to niezaprzeczalnie moje nowe miłości, jak również najważniejsze osobistości podczas codziennego rytuału wychodzenia z domu, a mianowicie podkłady i perfumy. W te kosmetyki warto inwestować, sama się o tym przekonałam. Nie znajdziemy dobrego podkładu za 20-30 zł, jak również nie znajdziemy ładnych perfum, których zapach utrzyma się więcej niż 5 godzin. Większość tanich perfum nasycona jest dużym stężeniem alkoholu, a zwykłe podkłady zapychają naszą cerę. Warto więc wydać trochę więcej pieniążków i zainwestować w swój wygląd.

Poniżej znajdziecie kilku lipcowych ulubieńców :)

Zdecydowanie numerem jeden wśród perfum, które jest DOLCE & GABBANA Light Blue. Ma naprawdę cudowny, delikatny i zmysłowy zapach. Osobiście nie jestem zwolenniczką mocnych perfum, od których zawsze boli mnie głowa. Ten w przeciwieństwie do innych ma lekką i subtelną nutę. Sądzę, że jest odpowiedni na każdą porę dnia.
Tego podkładu chyba nie muszę przedstawiać. Idealny dla osób, które nie mają problemów z cerą. Bez efektu maski, idealnie dopasowuje się do kolorytu naszej cery.
Kolejnym podkładem, który chcę Wam przedstawić jest SHISEIDO Sun Protection. Na lato jest idealny, zawiera ochronę przeciwsłoneczną. W zestawie dołączona jest gąbeczka do nakładania produktu.
Perfum Guerlain to zapach na wieczór. Jest bardziej nasycony i wyrafinowany. Mieści się w przepięknej buteleczce :)
Na koniec jak widzicie zaproszenie ode mnie dla mojej mamy na pobyt w Spa&Wellness z okazji urodzin :) Mam nadzieję, że będzie zadowolona z prezentu.