sobota, 10 grudnia 2011

Santa Claus

Wpis bardzo mikołajkowy ;)
Kto nie lubi dostawać prezentów? Ja kocham, a jeszcze bardziej lubię je dawać. W tym roku sama sobie sprawiłam kilka ;)
Widzicie te cudne loki na pierwszym zdjęciu? Zrobione są za pomocą moich magicznych papilotów ML. Zrobię o nich osobną notkę. Jestem bardzo zadowolona.
Kolejnym prezentem jest 7 kart podarunkowych :D uwaga h&m, nadchodzę !
Kolejną rzeczą, a w zasadzie moim małym kochankiem jest najnowszy HTC. Zakochałam się w nim :D
Od mojego ukochanego dostałam moje ulubione perfumy, mmm :*
A u Was był św.Mikołaj? ;>
Coraz bliżej Święta, a ja w ogóle nie czuję tej magii. Może to wina, że nie ma śniegu? Tyle rzeczy mam do zrobienia przed świętami, a czasu coraz mniej. To przecież już za dwa tygodnie. Zakupy, pieczenie ciast i pierniczków, sprzątanie, szycie sukienki. Uff.. Kiedy ja się wyrobię? :( Nie mówiąc już o sylwestrze, którego nie mogę się doczekać :D O szczegółach opowiem później. Przesyłam Wam całusy i do usłyszenia :)