czwartek, 1 września 2011

Gwiazdorska obsada

Uwaga, uwaga! Przed Państwem najwspanialsze odkrycia miesiąca sierpnia ;) Są to gwiazdy w mojej kosmetyczce. Nie tylko lśnią i połyskują, ale są też najlepszymi przyjaciółmi.

Na pierwszy ogień idzie: SZMINKA W PŁYNIE firmy L`OREAL Paris
Otwarcie się przyznaję, że swój błyszczyk z KOBO zdradziłam właśnie z nią :D Jest cudowna, taka sama konstytencja jak błyszczyk. Dlaczego kolor biały? Być może dlatego, że usta mają po niej naturalny kolor. Zapach jak najbardziej na tak. Nie rozstaję się z nią na krok od dwóch tygodni. Jak nigdy nie używałam pomadek i błyszczyków tak teraz uwielbiam !
Numer 2 to: LAKIER DO PAZNOKCI firmy MAYBELLINE New York
Nie da się ukryć, że kolor jest cudowny. Mieni się jasnym i ciemnym granatem. Ile się utrzymuje to Wam nie powiem, ponieważ ja co 2-3 dni zmieniam kolor, ponieważ obecny mi się nudzi ;) Ale sądzę, że do 5 dni dałby radę przetrwać.

Numer 3 to: BRONZER MINERALNY firmy Claire`s cosmetics
Póki co mam jeszcze opaleniznę, a dostępny był tylko jeden odcień. Jak na razie świetnie sprawdza się jako rozświetlacz. Jedynym minusem jest to, że pędzelka nie można zamocować wraz z opakowaniem, tak jak w przypadku pudrów mineralnych z L`OREALA. Wydaje się być bardzo wydajny.

Tutaj widać, że jeszcze moja opalenizna jest zbyt ciemna by posłużył on jako bronzer. Póki co pełni rolę rozświetlacza.