wtorek, 13 października 2015

Finał Konkursu dla Blogerek i Projektantów- 19-20.09.2015

Cześć.
W dniach 19-20.09.2015 w Galerii Dominikańskiej odbyły się finały dwóch konkursów. Zostałam zaproszona do wzięcia udziału w obu, z racji tego, że jeden był przeznaczony-dla Blogerek, a drugi-dla Projektantów. 

I Konkurs, dla Blogerek- na tydzień przed Finałem w biurze Galerii czekały na Nas do odbioru żakardowe marynarki. Zadaniem konkursowym było przygotowanie stylizacji z ww. elementem garderoby. Swoją stylizację oparłam o minimalistyczne akcenty. Uwielbiam proste, białe formy. Do tego moje ulubione boyfriendy. Chciałam stworzyć stylizację uniwersalną, nieprzerysowaną, którą bez problemu ubiorę do pracy, na uczelnię, na zakupy czy też randkę. Stres był ogromny, ale gdy nadeszła chwila, gdy musiałam wyjść i przejść się po czerwonym dywanie-stres całkowicie odszedł, a ja zostałam laureatką konkursu! ;)



II Konkurs dla Projektantów- również na tydzień przed Finałem w biurze Galerii do odbioru czekały na Nas 2 mb materiału (dla każdego ten sam). Należało uszyć sukienkę dzienną. Nie wiedzieliśmy jaki to będzie materiał, jaki kolor i wzór. Stawiałam na jakiś spokojny odcień beżu, brązu. Gdy mój partner zadzwonił do mnie i poinformował mnie o kolorze-myślałam, że sobie ze mnie żartuje o.O Okazało się, że to 2 mb jaskrawego, lekko połyskującego różu, który nie dość, że fatalnie się układał, to na dodatek rzadko która Pani założyłaby różową sukienkę w ciągu dnia. Na szczęście w głowie miałam kilka pomysłów. Uszyłam sukienkę z myślą o kobiecie, która jest redaktor naczelną jednego z magazynów modowych. Musi ona wyglądać świetnie przez cały dzień: w biurze, na spotkaniu biznesowym i wieczornym wyjściu na drinka. 
Poziom był zróżnicowany. Cieszę się, że trafiłam do finału konkursu, ponieważ wszyscy finaliści byli po szkołach projektowania, szycia czy też kostiumografii. Ja szyję amatorsko, więc cieszę się, że mogłam się zmierzyć z osobami doświadczonymi w swoim fachu. Przy okazji dodam, że moją modelką podczas finałowego pokazu była - Angelika Juraszek - tegoroczna Finalistka Miss Polski 2015, którą w grudniu będziemy mogli zobaczyć w TV podczas Finałowej Gali :) Makijaż dla Angeli wykonała niezastąpiona- Aleksandra Kaj
Serdecznie dziękuję :)