środa, 10 września 2014

Fotorelacja GRECJA cz.I

Hi.
Dziś tak, jak obiecałam fotorelacja z naszej wycieczki na przepiękną grecką wyspę Kos. Opowiem Wam pokrótce gdzie mieszkaliśmy, z jakiego biura lecieliśmy i co fajnego można zobaczyć. Fotorelację podzieliłam na dwie części: 1- o samym hotelu i atrakcjach, 2-o tym, co warto zobaczyć i zwiedzić na wyspie. Taki mini przewodnik :)

Od początku.. wycieczkę rezerwowaliśmy już w styczniu, ze względu na wolne terminy i vouchery na fakultatywne wycieczki. Wybraliśmy biuro podróży GRECOS, które specjalizuje się praktycznie tylko w organizacji wycieczek na wyspy greckie. Organizacja i punktualność biura-rewelacja. Rezydenci bardzo mili i pomocni.
Wybraliśmy Hotel 5* Kipriotis Panorama Suites&Spa, najwyższy standard i obsługa, opcja All Inclusive Plus. Jak dla nas-był to najlepszy hotel na całej wyspie. Nie wyobrażamy sobie, żebyśmy mieli trafić gdzieś indziej :) Hotel jest położony na wzgórzu, widok z balkonów i restauracji rozpościera się na piękne morze i tureckie Bodrum.
Kilka barów, restauracji i basenów to tylko nieliczne z atrakcji, które na nas czekały. Codziennie wieczorem muzyka na żywo, wieczory greckie i nauka lokalnych tańców. Nie mówiąc o świetnych animacjach na basenie: aqua gym, stretching, zumba czy joga. Sieć hoteli Kipriotis posiada również swój nocny klub Zona Club, więc nie trzeba nigdzie daleko chodzić, żeby potańczyć.
Jedzenie: jeśli spodziewacie się tylko i wyłącznie kuchni śródziemnomorskiej to niestety aż takiego przepychu nie ma. Potrawy były przeróżne, ale żadnych krewetek i małż się nie doczekaliśmy. Za to było świetne sushi, o winie już nie wspomnę :) Czy jesteśmy zadowoleni? Tak i to bardzo. Już myślimy co by tu wybrać za rok.
A zdjęcia mówią same za siebie. Mnie zobaczycie głównie przy basenie-ulubione miejsce do wypoczywania ;)
I nie zdziwcie się zdjęciem kota-tam jest ich mnóstwo na każdym kroku, na każdej uliczce i w każdym sklepie.