sobota, 3 listopada 2012

Goodlookin & Renee

Dzień dobry :)

Witam Was w słoneczny, ale zimny poranek. Z tego tez powodu ubrałam zimową kurtkę ze sklepu Goodlookin . W ofercie sklepu znajdziemy przeróżne modele kurtek i płaszczy do różnych typów sylwetek. Bogata gama kolorystyczna i niewygórowane ceny przyciągną zapewne niejedną osobę :) Ja nie mogłam się zdecydować, ponieważ wszystkie mi się podobały. Postawiłam więc na klasyczną czerń z kapturem, bo zimową porą jestem strasznym zmarzlakiem ;)
Do zestawu dołożyłam buty od firmy Renee . Chciałam je w kolorze czarnym, ale niestety już nie było w moim rozmiarze. Tak czy inaczej brązowe też powinny przypaść Wam do gustu. Wewnątrz są ocieplane futerkiem, więc można je nosić na dwa sposoby.

Życzę Wam miłej soboty, a ja uciekam robić projekty.
Buziaki :*



Kurtka Goodlookin // Buty Renee // Sweter sh gina tricot // Spodnie Cubus // Komin H&M