czwartek, 15 listopada 2012

Burgundowe ćwieki

Hi!

Czas nadrobić zaległości :) Mam chwilkę na złapanie oddechu i zrobienie zdjęć.
Zestaw jak zwykle wygodny i całkowicie w moim stylu. Legginsy, szeroka oversize`owa bluza oraz komin to jedne z ulubionych i uniwersalnych połączeń. Buciki są ze sklepu Bottelux . Ćwieki dodają charakteru, a ponadto są jednym z najmodniejszych detali tego sezonu. O sklepie chyba już nie muszę mówić, ponieważ za każdym razem jestem bardzo zadowolona z jakości i wyboru butów. Przypominam, że dla czytelników mojego bloga -5% na hasło: robelana :) Aby podtrzymać styl bucików założyłam do nich bluzę ze sklepu -MAJO- . Sklep w swojej ofercie posiada szeroki wybór sweterków i tunik. Ja jestem zakochana w mojej nowej bluzie, jest przyjemna w dotyku i bardzo dobra jakościowo. W zestawie nie mogło zabraknąć legginsów ocieplanych od spodu polarkiem. Pochodzą ze sklepu internetowego allegro monika-fashion . Czarna kopertówka i komin są nieodłącznym elementem wyjścia na spacer :)

Miłego wieczoru :*




 





Bluza -MAJO- // Legginsy monika-fashion // Buty Bottelux // Torebka Allegro// Komin H&M// Okulary RayBan// Zegarek Guess// Kolczyki no name