piątek, 5 października 2012

Biznesowa sesja z Wilgucki Designs

Hi!

Dziś po raz pierwszy (od ponad dwóch tygodni) mam dzień wolny, stąd moja nieobecność. Wraz z rokiem akademickim rozpoczęłam pracę, a co za tym idzie jestem strasznie zabiegana. Z dnia na dzień uczę się wykorzystywać każdą wolną minutę :)

Prezentuję Wam efekty kolejnej sesji z Wilgucki Designs . Już od lipca szykowaliśmy się do tych zdjęć, wszystko musiało być zapięte na ostatni guzik: strój, makijaż, samochód, pogoda, a przede wszystkim chęć do fotografowania :) Po raz drugi miałam okazję pozować przez obiektywem Łukasza i przyznaję, że jest to mój ulubiony fotograf. 'Każda sesja to istne szaleństwo', dużo śmiechu i zabawy. Jeśli ktoś jest ze Szczecina to polecam z całego serca :) Ostatnie zdjęcie z Łukaszem.

Sesja miała mieć charakter biznesowy i mam nadzieję, że taka wyszła :)
Dziękuję wszystkim za świetną atmosferę i zdjęcia!

Fotograf: Łukasz Wilgucki Wilgucki Designs
Makijaż: Klaudia Makowska Make up
+ podziękowania dla Pawła za użyczenie samochodu do zdjęć :)

Miłego oglądania, enjoy !


 






Bluzka mosquito// Spódniczka H&M// Buty always// Torebka all// Bransoletka no name// Kolczyki no name