poniedziałek, 23 lipca 2012

Prezenty z Teneryfy

Hi!

W końcu znalazłam czas na notkę ;) Dziś przychodzę, żeby pokazać Wam nowości na mojej półce z kosmetykami i biżuterią. Są to prezenty od mojej mamy, która była na wakacjach na Teneryfie :)

Pierwszą rzeczą jest podkład frmy CHANEL. Jak wiecie testowałam wiele drogich podkładów, a ten okazał się idealny na lato. Jest lekki, nie daje efektu maski. Nie jest to produkt matujący, którego w prawdzie szukałam, ale latem nie chcę zbytnio zapychać skóry. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie, praktycznie nie widać, że mamy podkład. Przy okazji buźka wygląda na zdrową i orzeźwioną. Jeśli macie pieniążki i chcecie zakupić to serdecznie polecam <3

 Drugą rzeczą jest zegarek marki GUESS. Od dawna podobały mi się pozłacane zegarki, jednak nie chciałam, żeby śmierdział podrobioną tandetą z allegro ;p Nie mam nic przeciwko sztucznej biżuterii, jednak kolczyki i bransoletki to co innego. Zegarek jest prześlicznie zapakowany, ma kryształki Swarovskiego przy tarczy oraz jest bardzo wygodny. Guess to porządna i ekskluzywna firma, więc zegarek posłuży mi przez wiele lat. Ja jestem w nim zakochana :)