czwartek, 14 maja 2015

Wrocław WIOSNA NA WYBIEGU 09/05/2015

.
W ubiegłą sobotę (09.05.2015) wzięłam udział w finale konkursu dla młodych projektantów 'Wiosna na wybiegu'. Spośród nadesłanych prac jury wyłoniło finałową ósemkę projektantów. Samo dostanie się do finału było dla mnie sukcesem. Nigdy bym nie przypuszczała, że wygram ten konkurs.
Projekt powstał w głowie, szukałam inspiracji w gazetach, czasopismach modowych i internecie. Do stworzenia i uszycia kreacji zainspirowała mnie natura. Dobór modelek był bardzo prosty: wysoka, brunetka z długimi włosami. Na szczęście pracując w branży modelingowej miałam okazję wybrać najlepsze dziewczyny, które na co dzień są moimi znajomymi :)
Projektowałam i szyłam wszystko samodzielnie przez całe dwa dni z gorączką i chorym gardłem. Biorąc udział w konkursie chciałam po prostu spróbować swoich sił. Najlepszym momentem było samo wyjście jako projektantka po pokazie. Coś niesamowitego, emocje sięgały zenitu! 
Cieszę się, że jury wybrało właśnie mnie. To z pewnością doda mi odwagi i sił przy kolejnych projektach. Kilka dni po pokazie dostałam telefon z propozycją stworzenia własnej kolekcji i zaprezentowania jej na pokazie mody, czy może być jeszcze lepiej?!  :)

Z tego miejsca pragnę podziękować kilku osobom, które przyczyniły się do tego sukcesu:
  • Karol Jacecko- makijaż (za to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć i że znalazłeś czas :) )
  • Klaudia Fugiel, Dominika Bartosiak- modelki (byłyście cudowne i pewne siebie na wybiegu)
  • Mojej cudownej ekipie na widowni, która kibicowała mi jak nikt inny (bardzo się cieszę, że Was wszystkich mam)
Wszystkim Wam i sobie obiecuję, że to nie koniec, a początek mojej podróży w świecie mody!

'Cokolwiek umysł zrodzi lub w cokolwiek uwierzy, to i osiągnie.'






fot. Katarzyna Baranowska