środa, 19 marca 2014

Metamorfoza z Ewą

Kochani,

Postanowiłam zrobić coś innego niż do tej pory. Natchnienie do stworzenia projektu dała mi moja znajoma, która nie dość, że jest świetną dziewczyną, to ma typową modelingową urodę, nie wspominając o figurze.
Zrobiłam metamorfozę, zaczynając od makijażu, poprzez fryzurę, dobór stroju oraz małą sesję zdjęciową. Nie spodziewałam się tak świetnego efektu. Jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że w przyszłości będzie więcej takich metamorfoz. Kocham to co robię i mam nadzieję, że po opublikowaniu tego posta z zobaczycie w tym wszystkim moją pasję i zamiłowanie do mody i fotografi.

Z tego miejsca serdeczne podziękowania dla Ewy, która zgodziła się na zmianę i zaufała mi w 100% !  ;)
Tutaj zobaczycie film z przygotowań i sesji : FILM

Równocześnie ogłaszam nabór do kolejnej metamorfozy. Zapraszam dziewczyny z Wrocławia i okolic ;)




Stylizacja nr 1: Bluza Bershka // Spodnie no name sh // Buty Stradivarius // Torebka Mohito // Buty Stradivarius // Bransoletki Mohito



Stylizacja nr 2: Koszula Mohito // Top Stradivarius // Spodenki Sinsay // Buty Stradivarius // Torebka Mohito // Naszyjnik New Yorker // Bransoletki Mohito