niedziela, 17 lutego 2013

Na wrocławskim Podwalu

Hello !

Zestaw w trochę innym stylu niż zawsze. Zimowy sweter w renifery przełamałam rajstopami imitującymi pończochy oraz czapką w miejskim stylu. Detale tworzą spójną całość i nadają mocniejszego charakteru. Bardzo dobrze czuję się w tej stylizacji, a Wy co myślicie?

Przy okazji powiem Wam, że od 1 marca ruszam z kartą MultiSport, czyli 3 miesiące wstępu do sportowych obiektów (basen, siłownia, fitness, itd.) bez ograniczeń. Już od dawna zamierzałam gdzieś pójść, więc tym bardziej cieszę się, że w końcu będę mogła zrealizować plany i zacząć aktywnie spędzać czas. Na pewno będę częstym gościem lekcji aerobiku i zumby :) Enjoy.
Kilka dni temu zorientowałam się, że został już niecały miesiąc bycia nastolatką :( uciekający czas mnie przeraża.
Dziękuję mojemu fotografowi za wytrwałość w robieniu zdjęć ;)




 





Sweter Sheinside // Koszula Jacquline sh // Szorty Bershka // Buty AidaInstinct // Torebka Allegro // Rajstopy Allegro // Czapka Allegro // Zegarek GUESS // Bransoletki Allegro bryndal7 Allegro bizu4u