sobota, 28 kwietnia 2012

Wspaniali ludzie nie powrócą już...

Kończy się kolejny etap w moim życiu i zaczyna nowy :) Niesamowicie szybko zleciały 3 lata nauki w liceum. Wspominam ten czas jako najpiękniejsze lata nauki w szkole, bywało ciężko, ale zawsze gościł uśmiech na mojej twarzy. Wspaniała klasa i wymagający nauczyciele to ludzie, których będę pamiętała przez całe życie :)
Tutaj możecie zobaczyć mojego 'Banaszka', czyli nagrodę przyznawaną przez klasy drugie dla osób, które wyróżniają się w szkole (niekoniecznie pod względem nauki) :)  "Banaszek za promowanie mody w szkole i internecie". Otrzymałam również nagrodę wychowawcy klasy :D
Teraz trochę zmieńmy temat. Często pytacie się co robię, żeby utrzymać figurę. Nie, nie jestem na diecie oraz się nie odchudzam :) Już niedługo filmik na ten temat. Poniżej widzicie mój dzisiejszy obiad. Wędzony łosoś z koperkiem, pomidor ze szczypiorkiem oraz kilka kromek ciemnego pieczywa z masłem czosnkowym, chrzanem i szczypiorkiem. Pewnie się zdziwicie dlaczego dodałam chrzan. Otóż mam problemy z zatokami i częstym katarem, a nic tak nie oczyszcza dróg oddechowych jak łyżeczka chrzanu. Naprawdę nie ma się czego bać, jest ostry tylko przez pierwsze kilka dni, potem można się przyzwyczaić :)